Jul 14, 2010

0 1st Day Jadi Senior!

I gotta feelin',
Dat today gonna be a good day!
 (NAZ,jgn suke ati ubah lagu org , kene saman kang!)

Jadi senior itu seronok!

haha.rase nye cam nak gtw sume owg (junior mahupun super senior) yang aku ni da sem 3!

anyway,aku nak cte pengalaman ptama aku kat UUM ni as senior .
aku balek je UUM , aku angkat kotak dari stor , then aku serbu kwn2 aku kat bilek aras 2 .
ade sowg 2 kwn aku , dye salam tgn aku then kate... 

"slamat dtg adeq,abg ni abg senior tw"

haha . cam bodo , aku pown senior gak . n rase nye kali ni UUM ade lah yang ter-pack dan full house sekali dalam sejarah.
sume tempat ade budak2 , abg2 , akak2 dan adeq2 .
LEGO penoh . Pondok jual Paper pown penoh .
(biaselah . budak baru . dlu aku pown batak gitu jugak , sume bende nak explore)

anyway adeq2 , kalo nmpk 'abg Naz' , tego2 la eh ?
abg Naz akn sentiasa memakai Tie Clip seperti dibawah . 

ha..... ni tie clip nye !

tego tw . lg2 dak Kolej Eon . FAHAM ?!
(haha . gertak cket ! dun worry , abg baek ! haha .)

~FIN~

0 criticism: