Jul 3, 2010

0 Baru Nak Belajar!


Penah dengar x panton 4kerat ni?

Buah chempedak di luar pagar,
Ambilk galah,tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah,tolong jolokkan tunjokkan.
(nazryn sangat skema!)

ha.ni lah post aku ari ni.nak tegaskan,hebatkan dan tetapkan iman korg pada satu bende yang aku akn post ni.

AKU BARU BELAJAR BLOGGING!

wee..ni post saye yg ke-sembilan belas.da nak masok 20 la.menunjukkan yg saye ni baru belajar blogging.

ok.sbena-nye matlamat tajok post ni nak cte n suggest kat korg BLOG or WEBSITE termenarik,terkemas,terhebat dan terbaguusss... tutorial buat blog dye mmg cambezt n aku tyap2 ari lawati spanjang aku jd follower dye ni.blog yang saye maksudkan adelah : 


~AIZ BATU CAMPUR~

tutorial blog dye mmg bezt,dengan penerangan tutorial ala-ala nak ajo budak tadika baru blajo ABC,tp blog dye mmg helpful ngt utk kte2 yang baru nak ber-BLOG-ging!
wa ckp same u all,mmg tutorial HTML and BLOGging terbaek dlm bhse ibuda kite,
Bahasa Melayu(sejati+pasar cket la)

xkesa la.sejati atau x,itu bukan persoalan utama dalam novel ni
(eh,ni nak ulas novel Konserto Terakhir Form 5)
(sambung smula)..
..bukan lah menjadi persoalan utama dalam tajok post pada hari ini,tapi dye pnye blog,within 3months je,follower da beribu-riban!(tmasok saye)

~special thx ari ni diberikan ikhlas dari hati,jiwa dan raga ku kepada AIZ!~
for those helpful tutorial

~FIN~
~Nazryn~

0 criticism: