Jul 22, 2010

2 Canteq dan X Canteq

Chanteq ? Xchanteq ?
Post pe ni ?
mengganggu fikiran kamu semua x readers ? haha .



ok . 1st aku cte yg burok dolu . which is :
TAK CHANTEQ
marisa musril telah mengeluarkan kenyataan berani seberani sipot babi mengeluarkan kepala-nye yang kecik itu dengan menyata-kan yang beg yang aku baru beli smalam adalah tidak chanteq same skali !
WtF (*W t Fuck Frog)
mesa , kalerful tw . ade ke ko kate xchanteq ?
beg Golla yang laen sume geli-geli gurlish-gurlish . yang jantan punye mane de . ni je lah yang aku jumpa !
adeh !
(lagipown murah) 



ok ,beralih kepada perenggan berita baru . which is :
CHANTEQ

ape yang chanteq ? huhu . bloggie yang chanteq ?
(bloggie , ade org puji you)
sape yang puji ?
Alepiu Alep !
Alep puji bloggie chanteq !
thx Alep ! really apprecia8 it !

~FIN~

2 criticism:

Marisa Musril said...

aku jujur la ngek...

Nazryn Mishar said...

ye lah . tp jage la ati aku cket ~