Jul 13, 2010

0 Hari Ini Kene Balek U! Tidak!

Semalas2 aku g kelas ,
Malas lagi aku balek U mase cuti .

Huuuuuaaaaa... Cdey maw tgglkan umah terchenta di samping Family Cheria-ku!

Ni bagasi AF-ku yang telah ku semadikan dalam-nye pakaian2 rasmi.

sowy readers , malas tgkp shot chanteq . tade mood . =(

suar ni pulak , baru je pas angkat dari ampaian dan akan-ku semadikan jua di dalam beg , selepas tersingkirnya aku dari rumah Family Cheria!

kasut2 dan sepatu2 ni pula untuk aku berjalan kaki ke bilek baru yang tggi di menara Kolej Eon Aras 3.

kertas hikmat yang berharga RM50 (mahalnye) ni pulak akan membawa aku jaoh ke Utara . jaoh dari Family Cheria-ku. jaoh dari kampong!

Ouh , kampong-ku! Aku akan merindui-mu!!
( naz da giloz! , not in mood , jangan hampiri naz )

Doakan saye selamat sampai di sane!
( thx Readers)

~FIN~

0 criticism: