Jul 28, 2010

2 Penguna Bijak !


Wah . rindu rasenye da lame xupdate bloggie ini .
bwat pengetahuan semua orang2 , readers2 juga sesiapa pun lah . aku xupdate bloggie coz ade owg pinjam broadband aku .
kerana meng-kasihan-kan orang itu , saye pown memberi-nye pinjam . haha . murni kan hati saye !

Ok , pe yang aku da bwat selama 2hari stengah aku xupdate bloggie ni ?

(wonderin' n  ponderin')

hmm . smalam aku g shopping ! kat Queensbay (QB) , Penang !
haha , abezkan dwet . maklumlah , dwet ramai banyak .
ha . ni baju sale . RM 39.90 je . haha . 
Saye pengguna bijak !
ha . dalam plastic hikmat berwarna ke-orange-an ni . adelah baju ter paling amat sangat nian murah .
dengan 1-1nye kedai yang meng-amal-kan nilai mix n match .
3 pcs = RM50
sekali lagi saye tegaskan , 
Saye pengguna bijak !

pas 2 g U.S.M @ Universiti Sintok Sains Malaysia hantar Huda (bini anep) . 
kat tepi U.S.M ade kedai makan yang banyak sekali !
kat sane minx air TEH O AIS . murah .
Saye pengguna bijak !
sbenanye da tade dwet . kalo x aku da amek neslo .
air TEH O AIS ini sangat sedap ! siyez sedap !

 pas 2 saye balek . dengan hepy ngt !
SEBAGAI SEORANG PENGGUNA BIJAK .


~FIN~

2 criticism:

Marisa Musril said...

bijak la sangat. kalau beli kat expo da boleh dapat. g QB je da bp. heee~

Nazryn Mishar said...

xpo x de quality . kalo kat QB murah lagi berkualiti . haha . so saye bijak ! jgn menafikannya yaa~