Jul 1, 2010

0 Xsalah la Hitler dolu kan?

Aku dapat keratan akhbar ni pown secara mengejot.so,tkejot berok lah saye.hek3.kerana gambar ini telah ditag oleh rakanku.di mane lg kalo bukan di FB.

Hitler telah mengeluarkan kate2 emas bak emas 916 Habib Jewels nye ni pada zaman dahulu kala semasa Jerman Barat dan Jerman Timur tidak berani mem-per-cantum-kan negeri2 mereka.sumenye ade lah kerana Hitler durjana.
(hitler durjana ke?persoalannye?)

biar aku tulis semula kepada mereka yang tidak nampak.

'Saya boleh bunuh semua Yahudi ketika saya berkuasa.Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa Yahudi dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka' 
(Adolf Hitler)

skang kite da nampak dgn jelas,terang dan nyate kene bunuh sume Yahudi.

dan saye sebagai BLOGGER bertanggungjawab n berhemah tinggi lagi bertatasusila perlu menekan kan semula dengan apa yang ade didalam Buku Teks Sejarah Form 4.

~Those Who Forget History,History Will Forget You~

~FIN~
~Nazryn~

0 criticism: