Oct 1, 2010

0 Marah

penah x korang mengalami perasaan sebegini rupe ?
geram plus marah sangat2 .
sbenanye ade 2 things yang buatkan aku sangat marah !
i mean , SANGAT MARAH .

hey , tapi aku MARAH bersebab !

ok . 1stly, aku tw orang buat silap .
aku tw , sume orang xley penuhi hajat kite .
but , kan bagos kalo ley gtw awal2 .
aku punye lah gelabah carik web yang jual satu barang ni utk Gadis's Buzday .

(( no more . ))

ADMIN dye kate :
"ok . u tempah a week b4 , so , ktorang ley sediakan barang on stock on tyme u nak ".
aku pown dengan semangat lah reply mail ADMIN dye :
"ok . progress gtw kat email yaa~ ".

ok , now , baru je petang tadi , ADMIN Gampang 2 kate :
"we're sorry , barang yang u nak , we couldn't make it la , have some problem wif yr order . yr money will be credited soon".

hey ! kalo nak buat biznez on9 , tolonglah buat betol2 . jangan buat cam haram . vavi btol !
VAVI !VAVI ! VAVI !

aku dah lah kat Kedah , Gadis kat Melaka .
skang ni camane ? kalo aku nak buat delivery barang 2 , sume mesti a week order terms .
skang ni dah tggl 5 hari je . mane boley . adush !
tolonglah faham situasi skang ni . rase nak hantok pale kat dinding je .

what's the other alternative hah ?

yang lagi 1 prob ni , better aku , Gadis , Ema je yang tw kowt .
takot mengaibkan mane2 pihak .
saye minx maaf kayh !


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Mungkinkah Akan Terjadi by Spider .

~FIN~

0 criticism: