Dec 29, 2010

0 Formation Malaysia AFF Cup

sume orang sebok cakap pasal Malaysia menang  . aku pown nak join the conversation-lah !
rasenye cam baru je smalam Malaysia menang 3-0 . rupanya hari ni dah ade WWE Raw ! ini menanda kan hari ni hari Selasa yang bahagia . miahaha . memang xde kene mengena pown lah hai .
nampak sangat kau ketinggalan zaman NAZ , dah nak masuk 2nd leg dah pown .
aku harap The Young Tigers Footballers , nnt perform well kat Stadium GBK .
pas2 , dah tade lah cakap 'ganyang2' bagai . ouh , pas dah menang kite sembelih garuda itu ramai2 wat stik burung !
 kat FB mmg giler2 punye kutuk lah . kat FAM pnye page . adoih . kesian players kite . siyez , xde professionalism langsung . 1 lagi , fans kite pown 1 , yang dok suluh2 laser 2 wat pe tah . pape pown kite menang pnye . dun worry , xpayah nak laser2 bagai . skang ni Indon dah ade alasan xmenang AFF .

ntah ape je aku nak cakap ari ni . pe kate kite sembang pasal formation bola utk esok lah .
aku sebagai jurulatih kebangsaan akan datang yang xberapa-pandai-nak-sepak-bola , menyusun strategi utk esok . ah , lantak lah . bukan kaki bangku pown . reti sepak , tapi xreti dribble . miahaha .
personally , aku baru je nak minat ngn bola sepak Malaysia . nombor2 players pown aku xengt sangat . okeh , korang boleh condemn aku coz lambat support team Malaysia .
mase naek , baru nak support team Malaysia . aduh , ko ni NAZ !

okeh , senang , formation 4-1-4-1 defensive-counter-attacking line .
Defender @ back four cam bese lah . Asrarudin Omar , Fadhli Shas , Muslim Ahmad , Sabre Abu .
Muslim take on Gonzalez . Sabre more to Irfan Bachdim coz Okto suspended .
Goalkeeper :  no one else . Khairul Fahmi . bajet cool . tapi dye memang cool pown !

Defensive Mid : Amar . certainly , he's good at launching ball forward . great passer even under pressure . but make sure he must have some support from behind .
okeh , NAZ dah mule jadi englishman yang duduk kat London yang tengah beku 2 . dye memang bajet nak jadi manager . tolong jangan menyampah . bace smpai abez eh .

Central Mid : Safiq , bagus organise players , dats y dye jadi captain . but dye bukan passer yang bagus . dan juga bukan seorang yang hensem ya amat cam Zaquan . Amri , aku pilih dye dalam 1st eleven coz dye ade xperience . aku rase dye ley connect well ngn si Amar . while Safiq more offensive .
Winger : Kunanlan , bagos nak mam**s when ball on his feet . great crosser . aku letak dye belah kanan even dye natural-born left footer , coz dye ley gune either foot ! Ashaari , impressive bile maen kiri , banyak pass . xpayah cross . dye ley maen kaki kanan . so , dye ley swap position ngn Kunanlan anytime .

Striker : Safee . finisher yg paling bez kat Malaysia . contender utk Top Goalscorer !
Norshahrul , bagi aku , dye ganti Amri 2nd half , coz kalo masuk mule2 , confirm dye kene targetman budak indon . bile 2nd half , kite wat suprises appear him as partner of Safee .

ouh . Voilaaaaa . gile taktik aku , cantik giler ! Masterpiece lah ! kan ? kan ?

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Mainan Jiwa by Rini AF7 .

~FIN~

0 criticism: