Feb 14, 2012

4 Semua Pasal Bola

Tapping Lappy's Keyboard While Listening To:
Want You Back by Cher Lloyd ft. Astro.

Assalamualaikum.

       Ni adelah semangat maulud nabi *walaupun dah lame maulud nabi lepas*. Kalau tak, nak tulis "assalamualaikum" punye malas. Alhamdulillah, baguih jugak hang ni Naz Skrullz, dah diberi sinar nur. Ecewahhh! Peeps, gua dah lame tak create new post kat blog ni. This tyme takde orang pun nak inject semangat supaya tulis new post. Agaknye semua readers dah boring dengan hasil typing aku. Okay, saya takkan pernah merajuk.  Lagipun aku rase blog aku ni super ohsem. Buat ape nak merajuk, kan? Haha. Boooo. Puji diri sendiri. Blah lah writer. Writer=Typist=Me. Lepas puji diri sendiri, booo diri sendiri. Start confuse!

       Okay, tanye soalan dekat diri sendiri, "kenapa lama tak blog?". Ehm #clearthroat, biaselah, aku ni bz memanjang. Bz dengan keje keje dekat kolej walaupun aku bukanlah Presiden Kolej mahupun Exco terkecil kolej. But still, aku menyebokkan diri dengan keje keje dekat kolej EON yang super duper ohsemmm itu. Sekarang ni tengah cuti sem. So banyaklah tyme boleh spend dekat blog ni. But readers, aware, entry ni adalah mengarut dan kalau dah boring baca ayat ayat cinta yang takde kene mengena dengan tajuk, sila komen terus. Jangan close. Okay? Haha. #pelukramairamai

       Sekarang ni, aku kat rumah takde buat ape ape yang menarik. Just main game pagi petang siang malam. Lepas tu, makan pagi petang siang malam. And then, tido pagi petang siang malam. Ahhhhh, get a life lah bro. Fine, sekarang tengah main game yang baru download dari torrent. FIFA MANAGER 2012, which talks about football. Aku pun tak nafikan yang #MSL(Malaysian Super Duper League) tahun ni lagi best dari tahun-tahun yang sebelumnye plus dengan tengok muke Effa Owona yang hitam manis tuhh, aku rasa macam nak jadi Manager team Negeri Sembilan lah pulak. Malangnya, dekat FIFA MANAGER 2012 tu, takde team #ApoKonoEhJang. Hampa. Kecewa. Ahh, takpe, lepas ni cari team Safee Sali pulak. Tak mustahil gua dapat jadi manager dan dapat dua juta dari liga haram tu jugak. Kan? #pathetic

       Lepas tu, kes penjaga gol paling hot di seantero asia. KFCM. Gua tau gua tak hot macam KFCM, dan gua jugak tak mampu dapat awek2 hot yang bile ade affair je, trending name dye dekat tweet tu. Haish, tapi gua bersyukur ade awek yang memahami dan pakai tudung. And she's hot. Fine, Leuniey, kau tepis je semua hal yang ade kene mengena dengan KFCM tu. Plus, musim ni, dye takde clean sheet lagi. He's not a reliable goalkeeper anymore. Leave him #alone.

       Sory all, aku taktau ape yang aku tulis, and my writing skills are sucks lepas lame tak blogging ni. Walaupun subject BPCOM dapat A! Peace. Seeyaa~

4 criticism:

diba said...

just nice ur entry..rileks;)

Nazryn Mishar said...

@diba
haha. ni bukan nice punn~ mengarut je lebihh~ :p

shamyheart said...

bola2.. tidur bola, makan bola. minum coca-cola. hahaha~

Nazryn Mishar said...

@sha my heart
haha~ laki kot. stended lah post pasal bola kan? :p