Sep 15, 2010

2 Sim Baru


baru je ptg td aku post nak beli sim Hotlink . tup2 , tadi , aku truz beli .
haha . malas nak pk n plan lame2 .

ok . ini adelah petunjuk yang aku dah pown membeli sim kad Hotlink .


haha . pipi saye xshining cam2 . ni sume keje photoscape . aku tambah contrast dye . haha . n kalo nampak number baru saye 2 , amek lah . tapi jgn kacau tw . i takot my Gadis jelez . haha . 
(Gadis , u jelez ke ? kan ? kan ?)
 
Hotlink , nasihat saya , jaga pelanggan anda yaa . coz sblum ni aku da gune Maxis Postpaid n ianya sangat mendukacitakan aku . geram rasenye kalo tempat payment pown tade n pekerja kat Maxis Center pown xberbudi bahasa .

yang flipbag 2 jgn tanye . aku mmg suke menghabiskan dwet kearah pembaziran . ye lah , syaitan dah xkene ikat .
(haha . salahkan shetan pulak . aku yang shetan .)

 
so , aku pown TERbeli . Emphasis on 'TERbeli' . flipbag ini utk henfon keshayangan aku . w995 .
thx to my eleventh follower .
 
P.S :
 hari ini saye cube pakai scrub 'Mentholatum 4 MEN' .
sungguh menyegarkan . AAAHHHH .


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Lagu Untukmu by Meet Uncle Hussein .


~FIN~

2 criticism:

Raji and Yeen said...

hohoho
ak bru TERtuka ke celcom XD

Nazryn Mishar said...

miahaha . Celcom line xbez . nak topup pown kdg2 susa ~
tapi Customer Service Celcom = Tip-Top wa cakap same luuu .