Jun 29, 2010

0 Adekah Christina Aguilera nak ikot si Britney??

Dengan ribot taupan yg melanda pada carta-marta lagu2 kat M'sia ni,xheran lah carta Billboard,gempa bumi berukuran hampir 7 skala richter berlaku dicatatkan dan di-report-kan oleh Jay-Z.

Kalo skang lagu top kat M'sia ialah lagu yg aku xske(lagu ShahirAF8 2 la),tp kat sane(A.S),lagu yg top ialah lagu Justin Bibir dan lgu Christina Aguilera(C.A).

Post aku kali ni baru nak bemula,td 2 mukaddimah je eh(sila amek pe-hati2-an).

Charts kat sane tgh mem-per-letop2-kan lagu (C.A), iaitu yg diberi tajok Not Myself Tonight.aku pown xtw la nape name yg dye bagi cam2,coz' aku ngn si (C.A) bkn sedara,makcik mahupun ade bau2 bachang.tp genre yang telah diperjudi-kan olehnye ialah genre kegemaran pakcik2 disko iaitu Pop Electronica.lagu yang dye nyanyi kan aku rsa meniru Womanizer yang pernah dibawa-kan oleh artis yg fiil-nye asek nak merosakkan diri je iaitu Britney Spears(B.S).
dyorg be-2 ni mmg xabez2 meniru satu same laen,cnth yang paling terang ialah bile mereka kemarok nak ad peneman hidop dikala sunyi.1st,(B.S) yang maen kawen2 ngn K.Fed.pas2,si (C.A) meniru dengan berani nye mengahwin-kan dirinye ngn seseorang yang agak terkenal juga lah(xtw la sape namenye).

tape tape la,asalkn dyorg bahagia.skang ni da jd usahawan fragrances pown msing2.anywy,lagu yg di-lunakkan oleh si (C.A) juga adalah menarek.
tp lagu fevret aku dari si (C.A) ialah Contigo En La Distancia.


~FIN~
~Nazryn~

0 criticism: