Jun 27, 2010

0 Utopia..Lame xbeli..Lame xbace..

Saya baru balik dari menolong mama saya berniaga..maklumlah,ari Ahad,so,rmai cket la org yg men-ziarahi dan men-curahkan wang2 mereka kat kedai mama ku..
Balik je dari kedai mama ptg ni,aku ade beli Utopia yang dlunya aku mmg peminat setia dyorg..

Utopia(Gempakstarz)yg aku mksudkn..
Aku bli pown coz cover JUSTIN BIEBER!! ~bieberfever~

Cam biase lah,bile lame xbeli,rmai penulis skrip dyorg da kene buang atau buangkn diri?
(adakah kerana kegawatan ekonomi? atau krana harga Minyak naek dolu2)..
KA-MAIL da naek jadi EDITOR UTOPIA(congrtz2)
tp aku tabek same Utopia coz harga dyorg xnaek2 dah (still 0.00420k=RM4.20 dlm bahasa ekonomi

so,post aku kali ni aku nak cte psl pe yg Utopia post lah..mcm curik cket2 idea dyorg..

Toy Story 3
 aku da lame maw nengok cte ni tp xg jugak coz bnyk ngt aral melintang yg senan-tiasa melintang dan tidak pulak menegak dihadapanku..ngeh~
Sinopsis(haha.engt pulak zaman skola nak kenen wat sinopsis kat buku nilam):
ok..menurut IGNIZ(penulis kreatif) kali ni Andy da hampir mencecah angka 18 taun da..n dye kene g kolej utk sambong stdy dye,mcm kite2 jugak..so,dsbbkn sayangnye kat TOY2 dye 2..Andy pown telah mem-per-letakkan TOY2 dye 2 didalam sebuah kotak yg menarek juga lah..namun malang tidak boleh di bau(heh,mmg la),mama Andy telah men-ter-buang-kan mereka2(TOY2) yg engt si Andy da beso,xmaen binatang2 ni da..tp Woody(Sheriff) telah meyakinkan rakan2 nye termasok si Buzz Lightyear yg sbenanye Andy syg lg kat dyorg,cme mama si Andy je men-ter-buang-kan mereka2..
so,bmula lah misi,visi,dan objektif Woody utk kembali ke rumah Andy~

Plot yg menarek! so,aku kne tgk... Walaupun hanya download torrent..
seperti biasa akan ku lampirkan beberapa helaian Gambar ber bentok web pic utk tatapan para pengunjung blog saye!

rekod dicatatkan Toy Story 3 : filem 1st yg gne Dolby Surround 7.1 (applause) 
 

0 criticism: