Jun 28, 2010

0 Sy inginkan VAIO P...

Vaio P...owh Vaio P...temani lah diri ini dikala sunyi...
(luahan hati nazryn) 
DWET XADA,TAPI HATI INGIN Vaioooo~~


Wanted!! 
~Vaio P,DEAD OR ALIVE~
REWARD
~my heart...priceless..haha~

aku ad ter-tengok kat AXN(tah pe name show dye),SONY LIFESTYLE cam2 la kowt.pergh,mmg bez la.skrin 8'',bley muat poket,da mcm fon da.aku sggop jual S.E W995 aku untuk sume ni.haha.
gler ko naz??
 
so,kekecilan dan kekerdilan-nye xley dipandang rendah cam BLOGGERBOY-nye.ianya mungkin agak seswai la ngn hidop aku yg ber-demand tggi n agk hebat kesibukan tugasan harian yg berteknologi tggi.termasuk tugasan baruku : 
  • meng-update BLOG(tw la baru ad blog)
  • membuat entry baru
  • me-nengok n men-jengok FB
aku da jengok kat web SONY Malaysia,mmg compaq,cute gler dowh.

sape ley bagi saye?saye me-mahu-kan nye~


~Nazryn~

0 criticism: