Jun 30, 2010

0 Chuck Bartowski.. Ko Menyanyi?

Kepercayaan korg kat tajok post kali ni msti rendah kan?tajok yang aku post ni bukan je menanam tebu di pinggir bibir mahupun tidak tercapai akalmu tp nak citer yang hakikatnya ialah:

Chuck is Nerd!


eh..bdw,bg korg yg xtw Chuck Bartowski ni sape,meh aku perkenalkankan..dye yang belakon dalam siri Chuck.alah,yang dak nerd yang jadi C.I.A agent ngn Agent Sarah Walker yg HOWT 2 lah.

She's MINE!(fullstop!!)

banyak gak la yang aku baru tw psal dye ni.2 pown pas aku cbe search TORRENT utk series dye (bekalan bawak balek ke U nnt). semasa ber-maen2 n men-search2 bersama Google Search,aku pown ter-nengok lah ade name dye kat link wikipedia.haha.

Name dye HENSEM kowt : ZACHARY LEVI


(ntah2 ade jatoh kerabat raje Jeans kowt.coz surname dye Levi.Jeans Levi's)


dye ni penah belakon kat ALVIN AND THE CHIPMUNKS:THE SQUEAKUEL.yg jd penjage si ALVIN mahupun SIMON n THEODORE.





<<<< the nerd side                            the hensem side>>>>







HAHA.2 muke yang berbeza.muke bodo n muke hensem.pape pown aku ske dye ni blakon.
(kalo blakon bodo 2 mmg nampak beno la bodo nye).

anyway,berbalik kepada tajok post aku kali ni.dye da menyanyi.suare dye,Ya Ampunnn!!

KACAK gler babe!
(tiada macam katak langsung,tenang je dengar!)

duet ngn Kath McPhee lak 2.tajok diberi pada lagu sesedap Honey Stars ni ialah:


aku da sediakan link utk korg dengar lgu dye.kat tajok lagu kat ats ni.so,sudi2kan lah dengar!

~FIN~
~Nazryn~

0 criticism: