Jun 29, 2010

0 Dilema tiada ramai rakan

~Inilah Kehidupan~

hari demi hari ku tempuhi dengan penuh kesabaran mahupun ketangkasan,kecepatan dan kelajuan.namun tiada siapa mengerti apa yang ter-sirat dalam lubok hati dan perasaan ini xcept parentz ku.
(gle la naz.bdrama plak)

eish.btol dowh,xgune tw kte jd anak mak all da tyme.sumtyme,kene kuar dari kepompong ibunda ter-chenta juga.(MAMA,dun worry,abg sayang MAMA lg).bile ank jantan ni jd anak mak yang ter-paling amat sangat ke-anak mak-an,so,freedom utk kuar ber-hibur n ber-senda gurauan bersama rakan2 cam terbatas cket la.dah 2 dok kampong lak 2.pe je ade.

wayang?tade!
shopping cmplex?jaoh ber-kilometrico jaohnye!
boling?boling kelapa ad la!


aku tetibe cam tacink ni coz' ade post rakan yg dolunye agak karib-lah(wlpn kdg2) dye post FB kat kwn aku yg lagi sorg ni.post tersebot ber-nota muzikal yg juga ber-bunyi :



XXX >> XXX : weyh,cl xangkt,mane pegi huh??ktorg maen futsal td.bez gler dowh.



hmmm.tape lah.slh aku jugak,xbwat kawan dolu2.namun sekembalinye aku ke-Universiti Pilihan Utama Malaysia(name pggilan UUM),sume rakan-ku menanti kehadiran ku.

~special thx arini daku berikan kepada rakan ku dimana saja mereka berada~
yang engt kat aku je la.yg xengt,no special thx!=p

~FIN~
enuff!
~Nazryn~

0 criticism: