Aug 7, 2010

0 Adoi ! Tersembur !


Adoi ! Tidak ! Aww ! Ouch ! WtF !
haha . ni lah ayat2 yg terkeluar secara tidak sengaja .
skali lg , saya emphasis kan , TIDAK SENGAJA !

haha . readers mesti sedang meng-guessing pe yg jadi pada Nazryn !
wah ! ini mendebar-kan !

Nak dijadikan citer , aku nak g discussion A.I.S pada jam 9 mlm. 
pnye lah xsempat , sembayang Maghrib pown lambat .
(bese la , laki . last minute !)
aku pown pakai baju , pkai jeans 
(b4 dat , mstilah pkai yg didalam dolu . =p)
da cyap meng-gel kan rambut yg kasar bak rambut model yg belum di-uji ngn Sun Silk .
da lambat ! sembur Fragrance UberMan !
PPPSSSTTT ~
kene mata kanan . saketnye .
cadang-nye nak men-spray kat leher yg jinjang bak Girrafe .
aku pown ngn watch blom pakai , meng-WtF kan UberMan itu !
hahaha.

pas ni tamaw pkai UberMan dah . nak pakai AXE !
nnt ade awek meng-gedik-kan diri bagi number fon !
(terpengaruh oleh iklan .)
saya mahu awek howt saje ~
selepas itu , discussion di PKP berjalan lancar !
Thx God ! , Alhamdulillah , cyap juga assgnmnt grup aku !


P.S
Tapping Lappy's Keyboard While Listening To :
Na Na Na by Akon ft. Kat DeLuna

~FIN~

0 criticism: