Aug 12, 2010

0 Esok Sudah Balek

tidak !!
esok dah balek . 
tamaw2 . nak dudok umah . xyah blajo .

Mama berkata , " kalo xblajo , nak wat pe lg ? kang xde dwet , susa mase dpn abg ."
(baek lah mama-kuu .)

haha . ni cam emphasis je kalo dok kat U . ngeh ~

aku balek naek bas esok . 
(iyaa ~ mestilah , xkan jalan kaki kowt !)

persoalan-nye bas ape ?
Bas KPB Ekspress 
aku pown xpenah dgr bas ni . tapi aku minx bas yg pling awal sampai .
coz Sabtu pagi aku dah kene ade Ko-K . takot kalot kalo smpai lambat .

alah . cari kat pakcik Google , tade la gambo bas nye . tape lah .

sebelom balek , aku akan menebas memotong rambot ini . mungkin dah panjang . tp ntah la .
nak kepala bebas udara je . haha .
esok aku me-masok-kan gambo rambot baru yaaa wahai readers 
(P.S : mungkin pas ni xhensem dah . haha . mmg xhensem pown .)
(bloggie puke !)

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Haven't Met You Yet by Micheal Bublé .

~FIN~

0 criticism: