Aug 9, 2010

0 Malas Yang Amat !


hm . . penyakit M=Malas ini selalu hadir disaat banyak keje  .
Malas , hindarilah .
(ni pesanan khidmat masyarakat eh .)

jangan tanye nape ade lambang armab pemain-lelaki ini . ini gambo web = malas cari . bkn aku edit .
P.S :
abaikan lambang itu .

semua owg melabuhkan badan sambil buku di tangan kerana esok adelah hari penghantaran tutorial BKAM .
siyezly , aku xske BKAM (Mgmt Acct'g) coz cam complic8ed gler wlpn dye xde format sendiri cam BKAF .

n for my readers info . aku x amek BKAM lg , dats y aku dok relax sambil melabuhkan ponggong di atas kerusi study , sambil menghadap bloggie terchenta !
(miahaha ! pdn muke korg , sape swuh amek BKAM awl2 .)

 tapi tape , aku pown stdy gak dpn lappy ni , tp study kat YouTube , carik A.I.S programming .
(walaupon dye tnjuk vids , tp aku still xpaham jugak ! gelak lagi , miahaha !)
(shinx ! , miahaha .)

pape pown tahniah diucapkan pada NAZ kerana , at least ade usaha bukak YouTube sambil belajo !
*clap ! clap ! clap !*

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
More Than Words by Westlife .

~FIN~

0 criticism: