Aug 27, 2010

0 Tidoq jaa


hari ni adelah hari yang paling teramat sangat pemalas bagi saye sebagai pelajar U .
haha . coz aku bangon pagi tadi pown pkol 12.45 tghari . 2 pown coz nak cyap2 g masjid kerana ingin memunaikan kewajipan seorang lelaki muslim .
ecewah ! kalo x mmg xbangon dah .

skali bangon tghari td , nah kaw , taik mata keras dah . haha .
mmg lame gile lah aku tdo .

pas smbyg jumaat , beli magazine KLiK .
(pe ? engt laki xley bace KLiK ?)
bukan kah membaca itu amalan yang mulia ?
miahaha! 
means , aku ley bace pape je la kan ?


balik je , truz singgah bilek anep . guess wat i'm doin' there ?
TIDOQ !
MyEm0.Com
haha . tidor lagi .
skali lagi taik mata keras menjelma selepas je aku bangon tidor . bangon pown pkol 5.30 .
mmg bez , nyenyak je tidor . naseb baek x kuar pape yg ley wat kan aku mandi wajib .

tapi soalan aku utk hari ni ;
Batal ke puase aku kalo tdo lame2 eh ?
MyEm0.Com

Tolong Jawapkan yaa Wahai Rakan2 !

P.S :
exam BKAF 2 hari lagi .
tp xstdy lgsung !

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Untitled by Simple Plan .

~FIN~

0 criticism: