Aug 10, 2010

1 Esok Puase !

 - Bloggie melaporkan : NAZ baru balek teraweh -

pemegang mohor besar raje2 pown udah cakap puase esok !
~ Jom Bace Niat Puase ~

Niat Puase
 Maksudnye : Sahaja aku berpuasa esok hari fardhu bulan Ramadhan tahun ini kerana Allah Taa'la .

Niat Puase Sebulan
Maksudnye : Sahaja aku berpuasa pada bulan Ramadhan seluruhnya (tahun ini) kerana Allah Taa'la .

sebelum mendengar pengumuman puasa tadi , aku melantak sume yg ade dalam fridge .
ice cream neopolitan , twisties baru , chipsmore double choc , air 100plus lemon dan beberapa bijik gule2 .
yeah ~ seronok rasenye dpt puase balek kat kmpong ~
sume bende ade . kat hostel pe je ade . NESLO pown abez dah . haha .
wahai rumate ~ sowy , xgtw kaw aku balek kampong .

ha . anyway , aku da wat facial tw . tp xley la nak upload gmbo , coz xde USB SEricsson kat hostel .
xpe lah , bukan hensem pown muke dowh , jerawat gak lagi .

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
No Promises by Shayne Ward .
(bile nak dgr lagu raye eh ?) 

~FIN~

1 criticism:

D. said...

naz, takda chat box yek? haha, silent follower nampak. tak sangka lak awk baca blog budak2 sy tu :) thanks awk :)