Nov 12, 2010

2 Daulat

dengan secara xsengaja , MAMA telah mendaulat kan saya .
adoih . ape yg MAMA cakap kelmarain mmg kene betol2 .
MAMA kate 'saket gigi 2 kang' . malam tadi memang kene betol2 .
betollah , mulut MAMA memang masin .
saket gigi sampai lenguh tengkuk , leher dan kawasan yg sewaktu n dekat2 ngn nye .
membuatkan aku skali lagi xley nak stdy . haha . alasan .
silalah gosok dan jaga gigi anda . dan gigi anda akan tunjuk thumbsup ! wee ~

f.y.i , gigi aku memang dah saket lame dah . coz gigi ni pecah 2 .
posisi gigi tersebut ialah striker 4 gigi dari gigi paling blakang . sebelah kanan .
malam tadi tertido awal . so , tw je lah . mesti ade orang mara . tp dye kate 'i geram je' .
eish , geram sungguh . rase mahu cubit pipi dye .
n lagi 1 , Gadis baru je dapat keje . kat kedai baju , kat Subang Perdana .
sape owg Subang Perdana angkat tangan .
gudluck Gadis .

. : jom g sembayang jumaat : .


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Selamat Malam by Faizal Tahir .

~FIN~

2 criticism:

AUDY said...

Cabut sume gg. xde sakit dah ^^

Nazryn Mishar said...

haha . matilah .
jatoh saham seyh .