Jan 19, 2011

3 Actual Jadual

ok , now , hampir sume bende kat Yu-Yu-Em hampir setel .
tiga subject yang repeat pown dah di add semula bagi memuaskan hati dan diri . harap2 sume yang repeat ley dapat A+ ! tadah tangan sume . aminkan doa ini . semester 4 ini semakin tuff baybeh . CGPA sangat rendah . so , pe yang aku kene wat semester ni , kene dapat banyak2 A supaya boleh teruskan ACCA programme . 
ouh , saya sangat mengharap ! 
can i pretend the airplane like shooting star ? i wish i could do it once .
perkataan 'semester' itu sangat skema lahh , gune 'sem' sudahh !

dolu ake penah post pasal . fine , now aku rase cam nak tunjuk jadual baru yang actual , tapi the actual schedule shows clearly that im not an intellectual student . so , the conclusion is xpayah tunjuk lah kan ? but aku bagi cam drafting je lah , malu nak tunjuk .

AHAD & RABU :
KAF (Acct . Reporting ) , KAS (Acct . Info System ) , KAA (Audit & Assurance ) .

ISNIN & KHAMIS :
BWFF ( FM ) , GLUL (Biz Law) , BPMM ( Org . Behavior ) , KAT ( Taxation ) . 

okeh , jadual dah sempurna walaupun still ade cluz pkol 8-pagi-buta-hening-nian-subuh . xrisau ngt dah coz sem ni dah boleh bawak moto Nouvo baruuu ! buat semua Yu-Yu-Em-ians , tolong pandang saya dengan cool bile saya bawak Nouvo nnt . mane tw anda dapat merasa jadi penumpang . hee !

when everything is in control and done successfully , aku nak jumpe Gadis . rindu ya amat . HAHA !

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Tiga Malam Tanpa Bintang by Fiq .

~FIN~

3 criticism:

gadis ~ said...

rndu u jgak :)

Siti Safiyyah said...

ehem si gadis tetap ade kan..hehe ;)

eh awak ambik ape sebenarnye kat uum tu? konfius kejap den..

Nazryn Mishar said...

@ gadis
rinduuu...

@Siti Safiyyah
ehem , betol lah 2 .
amek kos Accounting Info System ~ :)