Jul 25, 2010

0 Berjaya !

di saat sume owg tido , aku dok pejam-celik2 lg ni tw .
gler la . nampak ngt xterer maen HTML , cmpai pkol 5 pagi baru cyap sume ni .
(padahal letak menu tab je . =p)
dr smalam aku beria-ia . hari ni baru cyap . n skang ni baru post .

fuhh ! penat seyh ! esok da la cluz .
(naseb baek air kordial Sarsi sebagai peneman)
n F.Y.I. TUTOR tax aku still lom cyap . tp da draf da , lom tulis actual dlm paper je .

anyway , website yg very helpful , tolong aku dalam pem-bikini bikinan bloggie ni ialah :

web ni akan ajo korg 1 per 1 dan dari A ke B ke C . dun worry , all in malay . bahasa ibunda kite , so , sume owg M'sia akan paham . kan ??

Pe yang aku alter ?
Kat menu tab 2 je .
1 ) Biodata xlengkap aku ade kat Bio's
2 ) Ade facebook badge yg aku buat sendiri + link in new tab .
so , kalo yg baru je follow bloggie aku ni , ley add FB aku truz .

~FIN~

0 criticism: