Jul 22, 2010

0 Siap !

Story - Morry 1

Akhirnye siap juge assignment Tax aku yg pertama !
inilah dia !
Tax = Pengantar Percukaian .
haha . gler tensyen wat bende alah ni , 2 hari aku xtdo nyenyak
(tp tido gak , juz xnyenyak je)
haha . thx pade yg bagi bantuan utk menyiapkan assgnmnt ni . 
Thx A Lottt 2 Ain Sabah !
(dye ni budak sabah pure , ckp dye pelat gampang !)

Story -Morry 2

tadi g ekspo ! bese la UUM . hutan , kalo ade ekspo mmg cam kaum Batak 'berekor' dari Pahang lah !
So , pe yg special ade kat ekspo ni ?
Mlm tadi ade 6ixth Sense ! Adi (vokalis) pkai suar ketat ! bajet howt , tp dye mmg comey .
(no cmmnt , i'm not GAY , aku straight !)

So , xkan 2 je , msti lah aku g shopping . PTPTIPU PTPTN da masok , kite enjoy lah ~!
Pe yang aku beli ?

1) Suar Futsal 'Nike' ! (RM18)
2) Beg Lappy 'Golla Design' ! (RM 45)
Alamak ! Gamba tebalik ~

itu saje lah . xshopping gak la name nye , tp ade gak la beli cket2 .

Nak kongsi 2 je mlm ni . Thx Readers ! luv u all'z !

~FIN~

0 criticism: