Oct 9, 2010

0 Jadual

okay . sowy xblog smalam , sangat sebok ngn xtvt per-silat-an . sampai 2 hari tido awal .
cyan Gadis xberteman . ehem . kejot dye xbangon .
( nyenyak sungguh tido .)

ok . skali lagi aku tdo awal , n ni pown baru TERbangun . ah , penat rase badan ini . lemah segala-galanye . miahaha .
slalu kalo aku dah tido awal , bangon esok paginye blom tentu awal . nak jugak manje2 , swuh rumate kejot .
dats y aku kate TERbangun .

( haha . ni buat sendiri . nak copy dari web susah . )

hey , esok kene register course . aiyoo . malas nak berebut dowh . ouh ~ benci sungguh .
n once again , budak2 sem aku jugak yang last .
sem 1 punye jadual dah generate .
sem 5 punye jadual buat awal .
n lebihan2 dan sisa2 jadual yang dah tinggal beberapa orang ni , letak kat bebuak sem 3 .
HARAM sungguh !

ok . jadual yang aku da draft lbey kurang camni .

AHAD & RABU : 
10 - 12 pm : BKAM 3023 ( M.A II )
12 - 2 pm : BKAS 3053 ( AIS IV )
2 - 4 pm : BKAA 2013 ( AUDIT I )
( hey NAZ , 3 subjek akaun sehari ? )


ISNIN & KHAMIS :
10 - 12 pm : BKAF 3053 ( FAR III )
1230 - 2 pm : GLUL 3033 ( COMPANY LAW )
2 - 330 pm : BWFF 2023 ( FM II )
330 - 5 pm : BFMA 2023 ( INT . BIZ )

huish , 4subjek akaun di sem pendek . haha . alah , buat je lah , aku bukan rajen ngt pown . nak stdy2 sume . kalo aku cakap nak stdy 2 , mayb ade sumthing wrong lah kat medulla oblongata aku ni .
kayh , jgn tekejot kalo dapat dekan sem ni .
ni plliizz , jgn tekejot kalo dpt under 3 lagi sem ni .
miahahahaha .
( malas pk .)

ok sume ? bai !


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Dealova by Once .

~FIN~

0 criticism: