Oct 13, 2010

0 Opera

cakap pasal opera , sume kat memekak !
mmg lah . aku pown xsuke opera .
lagi2 opera cina . ntahapehapetah .
kan , kan . mekap muke tebal2 cam opera cina nnt ley jadi barah kulit tw .
ayok ! aha . tak tau .

haha . cam ape je lah . sbenanye aku nak citer pasal Browser Opera .
alah , kalo kat fon slalu pakai Opera MIni , yg ley crack n dapat access xyah bayo pape 2 kan .
but ni aku nak cakap , Opera punye browser , mmg hebat .
IMPRESSIVE !
i loikkkeee . sangat suke .
mengikut statistik yang baru aku jalankan ni , aku dapati yang kalo gune browser Opera ni , speed broadband akan sentiasa stable .
siyez ! aku maen game FB , sangat clear !
dah 2hari xdapat access by Firefox .

kelebihan nye :
* speed broadband akan sentiasa stable .
( kecuali kalo korg xbayo broadband .)
* ade "elements" dekat tab address .
( so , korg sentiasa akan alert bape banyak lagi yang lom didownloadkan web .)
* ade speed dial . opera version .
( xpayah nak susah2 cari add-ons kat web .)

kekurangan nye . meh aku listkan .
* sangat lembab dalam mendownload >3mb items .
( lagu2 , downloadlah gune Firefox .)
* xcanteq coz xley alter .
( xmcm Firefox , Opera , sumenye bersegi .)

ok , aku xley cakap banyak , coz baru cube pakai hari ni . tapi kalo korang nak try , gune lah .
aku jamin , Facebook dan Twitter akan sentiasa laju .

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Russian Roulette by Rihanna .

~FIN~

0 criticism: