Oct 15, 2010

2 Problemo

hm . camane nak mule eh ?
Assalamualaikum semua .
haha . camni lah . NAZ , gud2 !

skang ni , aku pnye esaimen AIS xcyap2 lagi . adoih , penat seyh .
the problem is mane 1 aku prefer tah .
aku rase kalo subject AIS , aku lagi prefer exam dari wat esaimen .
tapi kalo subject laen , aku lagi suke wat esaimen dye , senang , senang dapat markah .
really . kalo 1x tekan space bar pown ley wat form yang di build 2 rosak .
( VB , standard ah NAZ oi ! )
xtw camane nak buat update button 2 jadi betol dah .
lantak lah . nnt bagi je kat geng yang tw . bukan susah hidop kat U ni .
haha . ni bukan blog citer problem . ni blog yang hepy2 je kayh !

weyh ! ade lagi 1 , aku baru potong rambut !
guess who yg potong , myself .
yeah ! aku sendiri .
ni lah hasilnya .
haha . there's no more 'Deryck Whibley The Pure Black Hair Version' !

he's my idol , in rambot pacak2 !


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
With Me by Sum 41 .

~FIN~

2 criticism:

Raji and Yeen said...

Derrick dh break ngn avril
ad can nih ;P

Nazryn Mishar said...

haha ! betoi2 ~ sape nak jadi AVRIL saya ?
angkat tangan !