Oct 2, 2010

9 Penjagaan Rambut

ehem . wahai bloggers and readers .
tentu korang tertanye2 , mengapakah tajuk post ari ni cam nak bagitau 1 info .
miahaha .
penah ke blog budak2 cam aku ni buat informational post ?
xpenah kan ? ( sambil geleng kepala .) ish3 !

yang penting bagi aku , kulit kepala xgatal , dah lah kan ?
xpayah nak lurus ke , ikal mayang ke ataupun hitam sejati .
( ni dari side lelaki .)
cukup ngn Shampoo , Conditioner n Gel Rambut kalo nak kuar mane2 .
xyah nak jaga sangat , kalo jaga sangat pown , lom tentu dapat cam ape yg kite nak .
kan ? kan ?

n budak2 lelaki xpenah tlepas ngn Gel Rambut .
as for me , aku lagi suke gune Gel yang dah slalu aku gune .

ade 2 types yang slalu aku gune , Code 10 ngn L'oreal Paris .
sangat berpuas hati ngn kedua2 product ni . coz MEMANG TEPACAK !
ni Code 10 , yang kanan korg ni dah habez , yang kiri still full .

tengok , saye pegang rambut . walaupun saya tarik , ia nya MASIH TEPACAK !
miahaha .
( baru balek ko-k pown nak tgkp gambo ke ? )
eh , mestilah , kerana dirimu begitu berharga . haha .




Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Only Hope by Secondhand Serenade .


~FIN~

9 criticism:

Layyinul Harir said...

salam...
hye!.
same macam entry aku punya..haha!

but,
still okey la..
rambut ko mmg aku tau terpacak aje..hoho

Nazryn Mishar said...

hoho . aah , baru perasan .
sbenanye nak cakap yang 1 drpd Code10 aku da abez !
hahahaha~

syafa said...

Lar..kira nak suh Gadis bg adiah la nie..haha..:P

Nazryn Mishar said...

Gadis ?
kalo Gadis nak bagi , aku kene demand lah !
xkan nak kasi Code10 je .
haha ~

gadis ~ said...

gadis bg Code10 je xleh ek ? ;)

Nazryn Mishar said...

Gadis ?
ehm . no comment .
(*malu2)

Layyinul Harir said...

haha..sekali sekala..okey kowt!..
hehe..

eh!..blog ko ni..simple but nice..
anyway..xsabar nak taw sape Gadis..

p/s:maap kalu aku cam mnyebok..sebab cam menarik aje citer ttg Gadis tuh..hehe

Nazryn Mishar said...

haha . Gadis , sape awak ?
mayb next sem kowt ko tw Gadis 2 sape .
bwat mase skang , biar Misteri dlu kayh ~

syafa said...

haha..Its okey jer..
aku tunggu k..
hope hepy with gadis tuh k.:D
selamat belajar tax tuh!..hihi..