Oct 25, 2010

0 Law

Law ? ape 2 ?
kan semalam dah cakap , nak wat Assignment LAW .
ceh , macam lah xtw , 
walau pun ni blog budak2 , tapi follower stakat ni , sumenye budak U .
Law = Undang-Undang .
okies ?

n sekarang ni rase cam nak muntah dah wat esaimen LAW yg cam haram J ni !
sume resource cari , sume tade .
'CLJ' , 'Emerald Insight' , 'LexisNexis' , sume tade .
bodoh !
ke , aku yang xpandai carik ?
( kawan aku kate senang je carik .)
ni yang geram ni !

miahahaha . rase lawak pulak .
coz setakat ni , aku wat muke marah @ muke geram , xde sowg pown yang takot .
xboleh kate ape dah . tidak terkata ! marah pown xgune .

xpelah . biar saye cuba dahulu yaa ~
nnt dah siap , aku tulis dalam blog , sbgai tanda kejayaan membuat esaimen LAW !


P.S :
Wahai budak chinese sebelah bilik ,
jgn maen ludah2 . aku xsuke . faham ?

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Nothin' On You by B.o.B ft. Bruno Mars .


~FIN~

0 criticism: