Oct 15, 2010

0 Ralph Lauren Polo T Shirt

hey bloggers2 dan readers2 sekalian . 
haha . mggu ni aku mmg btol2 bz ngn project AIS yg entahhapehape 2 .
sangat geram . syntax error lah , ini lah , itu lah .
namun sume 2 xmenghalang aku utk post kat blog kan ? kan ?

ok . ok . tajuk utama ari ni .
wah ! saya sangat demand .
hey , mmg lah , sume owg kalo ley nak barang mahal2 .
kan ? kan ?

adouh ! saya rase nak 1 helai . eh , eh , 2 helai .
bile pakai baju Ralph Lauren , mmg rase sangat kacak !
camni .

haha . tapi saya ade sehelai . kaler biru ! tapi hanya RM20 .
tapi saya pakai xlah kacak cam si model ni pakai . badan saye tidak lah berketul2 begitu .

tapi utk yg kedua , aku nak yang wane pink ! miahaha .
eh , ralph lauren tengah mengadakan sale 'Pink Pony'
but personally , aku suke , Polo Ralph Lauren Classic-Fit Sash !
cam kat atas 2 lah . ade sash !
haha . jangan tanye . muke aku xceria mase 2 , so x sesuai utk tontonan umum .

Jom kite terus berangan2 . konon2 cam dapat sehelai Ralph Lauren !


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening :
When You Look Me In The Eyes .

~FIN~

0 criticism: