Oct 10, 2010

0 Pengakuan

Pengakuan Pertama .
Malas !
malam ni . seperti malam2 yang laen .
aku malas study , aku rajen blogging .
hey , blogging ini puas dowh . mai ramai2 , sume bace cerita2 budak2 aku ni hah !


Pengakuan Kedua .
Cluz !
pagi tadi dan petang tadi . 1 cluz pown aku xg . pemalas punye NAZ , stdy malas . dwet nak .
( haha . lumrah manusia lah nak dwet banyak . kan , kan ? )
saya secara terbuka nya , ingin memohon keampunan , menyusun 10 jari kepada Puan Maria dan Dr . Norhani .
kerana cluz Marketing dan cluz Tax petang tadi saye ponteng .
saya ulang Puan dan Dr ., SAYA PONTENG .


Pengakuan Ketiga .
Blog Kronologi Diriku!
ya ! aku setuju ngn syafa , bloggie aku mmg sangat ringkas , simple .
tapi blog camni susah nak jadi attractive kan ?
tapi aku cube jadikan attractive ngn tulisan comel .
dan
emoticon comel .
camni ! (*fuhhh ! wif love*)
haha . bagi sape2 yang maseh belom buat blog , cube2 lah jinakkan diri dalam dunia ktorg ni .
saye salah seorang orang yang hidop dalam dunia blogging .
saya adelah Muhamad Nazrin Bin Mishar . owner of childish Kronologi Diriku bloggie .

3 bulan lepas , aku buat blog ni coz nak dapat duit .
sumpah dowh . niat mmg xbetol mase 2 .
( hoi , ko gune bloggie utk carik dwet ? )
tapi lepas discover 1 per 1 , baru aku sedar dunia bloggie ni bez . sonok !
skang ni mmg xpk dapat duit dah .
lantak pi kat ads 2 haa ~
ade pown juz nak nampak terer maen HTML . miahaha .


sempena 10/10/10 ni baek kite betolkan semua niat xbaek kita ni .
kayh , semoga semua sihat sejahtera hendaknya !
miahahahaha .



Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Umpama Mimpi Dalam Mimpi by Damasutra .


~FIN~

0 criticism: