Oct 6, 2010

5 Maen Potong Nama


haha . hari ni post pasal pemainan mase budak2 sekolah rendah .
seronok maen kenen2 kan budak2 dalam kelas dolu .
mmg lawak ngt lah !
aku buat name game ni Ujian Potong Nama !

ha . ni aku test name aku dulu eh .
haha , menarik kan ?
hey ! 95 % kowt .
kalo ni , kat UUM da dapat A+ = 4flat !
ehem . jodoh kuat lah ni . amacam Gadis ?
miahahaha !

da lame x webcam . malam tadi baru wcam ngn Gadis . bese lah , owg jaoh , wcam je yang ade !
cl pown jarang2 .
eh , kantoi . cl jarang2 ? 
ye lah 2 NAZ , kalo x ,xkan sampai kene buat Crdt Advance !
haha .

jangan kate aku tade keje . aku banyak keje . esaimen LAW , FAR . sume ade . tapi normal lah laki . last minute !
( tapi rumate saya rajin . dye wat awal . nape saye xley jadi cam rumate saye ? )

dari buat keje kuliah lagi sonok blogging n wat bende2 yang pelik tapi comel . kan ?
angguk cepat ! angguk laju2 !
( still xsedar2 ! )
haha ! nnt padan muke saya .


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Leavin' by Jesse McCartney .



~FIN~

5 criticism:

Layyinul Harir said...

rumate ko rajen ek?
ley x nak kenal..
hahaha

Nazryn Mishar said...

ehem2 .
sini bukan agensi mencari jodoh ~
tapi , kalo nak kenal jugak . aku ley tolong !


*upah kene ade*

syafa said...

hahaha..
kem salam dia ek..
ape la ko nie,mmg aku dah kenala la dia..
beb aku kan?hihi

Nazryn Mishar said...

haha ! aku tw . tapi kalo nak aku rapatkan lagi , aku on je .
miahahaha ~

syafa said...

weyh!..
ape la ko nie..
kitaorang kawan k..hihi..