Dec 17, 2010

2 BitTorrent

 sape yang xpenah download pape gune torrent ? angkat tangan !
SAYA , SAYA !
first tyme gune torrent setelah 20 taun hidup kat atas muke bumi . haha , memang lah aku ni boleh dicluzkan dalam golongan brahmin pandai lappy-ing , tapi torrent ni 1st tyme aku gune kowt . so kuno lah u NAZ ! miahaha . 
tape2 , at least , kali ni ake dah download gune torrent .
bagi clap sikit . nak gempak lagi , bagi applause !

dolu2 slalu gak kawan aku suruh download muvee gune torrent , coz torrent ni link dye xbroken n accurate info psl download . tapi dah tbiasa gune IDM (Internet Download Manager) je .
ni interface dye . 1st tyme gune , so kemaruk cam kera dapat bunga lah ! sampai interface pown nak tunjuk . miahaha .

skang ni , aku dah cyap download Football Manager 2011 . beselah , drug FM addict .

sanggup tggu walaupun download lame nak mampos . bende ni memang lah nampak 1d16hours , tapi sebab brdband pnye line slow , so aku kene pause2 . ade lah dalam lbih kurang 5hari nak cyap sume ni .
siyez ! xcaye ? meh aku zoom kan . haha !
hah ! nampak yang wane hijau 2 ? lame kan ? coz download pown 2.55GB , so , bebaloi lah tggu .

so , cuti ni mase aku hanye untuk game Football Manager 2011 ! n untuk family , n untuk Gadis . mase cuti dah terisi dengan game yang melekakan bermanfaat ! so , jom kite enjoyy ~



Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Up Out My Face by Mariah Carey ft. Nicky Minaj .


~FIN~

2 criticism:

gadis ~ said...

siapla , game ape plak lpas ni huhu..

Nazryn Mishar said...

miahaha . wait n see ~