Dec 10, 2010

6 Wish Me Luck | AIS Paper

ok , hari ni lambat update blog coz saya stdy . HAHA !
iye , betol . saya stdy ! ini siyez ! sume ni gara2 carry mark yang rendah . walaupun dah buat assignment sehebat company punye taraf . WTFish ! Fish ! Fish ! SelFish ! 
tapi still sempat wat bende yang wujud secara tiba2 kat bawah ni .
cube teka , which one is markah aku ? n adakah matlamat 'carry marks' 2 tercapai ?

esok paper last-but-not-least , paper AIS Programming . paper major , kate budak2 yang ade major minor , kat sini xde pon .
subjek yang memerlukan kesabaran . coz its all about coding , coding , coding ! dem sungguh . 
paper AIS stakat ni xpenah nye dapat B- , sume dapat C . so , dis tyme engt nak wat betol2 . dapat B pown jadilah . HAHA !

pas paper ni , heaven lah . bak kata Ain Syahirah dalam dye , "pas ni mmg confirm2 lah aku tgk muvee , facebuk , blogging . hahaha . aku xsabar nak tggu mase 2 !"
ain , promot blog aku , penat aku carik link post vidiyo ko ni . hee .

hey all , xpasan lak smalam dah sampai 200 posts . bangga seyh , bile post banyak2 ni rase cam nak bace balik je . tapi xsempat , coz nak bace bende laen dolu . yang ni xpenting ! lantak pi kat dya .
eh , blog , ko penting , posts je xpenting .
pas ni tahniah-kan saya tw . kerana dah sampai 200 posts .
bukan sebab terer jawab AIS . sigh ! skali lagi wish me luck utk esok . harap2 ape yang aku bace , kuar sume . AMIN !


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Take A Bow by Rihanna .


~FIN~

6 criticism:

Raji and Yeen said...

hohoho
bersusah2 dahulu
bersenang2 kemudian~

goood luck!! ;D
wat yg terbaik~

gadis ~ said...

congrats n gudluck sayang..
wish u da best ! <3

Nazryn Mishar said...

RAJI > haha . dah bersusah2 sentiasa dah .
ntah bile nye nak senang ntah .
SYAFA > thx2 !
GADIS > thx budak pipi boolat ~ muah2

kertas dan plastik said...

gud luck ! perform well:)