Dec 16, 2010

2 Where Is The Love Phone

untuk pengetahuan anda semua . saya ade 3 bijik telefon bimbit . ya , benar . tapi , malas nak jaga .
ntah hape gunenye aku pown xtw lah . yang activ 1 fon je . yang laen wat backup je kot . miahaha .
tadi operasi mencarik salah seorang sebijik fon aku (Ops Cari Fon Naz) . wah , sungguh comel ini name . semua ni coz PAPA yang tanye . based on picture below .

jom kite sambung perbualan itu dengan skrip di blog ini .
Abang : ntah lah pa , abang xengt letak fon 2 kat mane ?
Papa : hah ? xengt ? pulak . papa nak gune ni .
Abang : nak gune wat pe ? kan dah ade fon QWERTY 2 ?
Papa : haah , tapi fon 2 battery weak lah . malas nak charge je .
Abang : bukan baru beli ke ? xsampai setaun kot .
Papa : aah , ntah lah . nnt kalo jumpe pass kat papa .
amboy , sedap je nak suruh pass2 eh ? duit saye taw ! haha .

aku xjumpe lah fon betuah 2 . hari tu , fon kecik tu aku tinggal kat umah , coz xgune ngt pown . plus , mmg kejap je kat UUM . 2 papers left . so , aku mmg decide nak letak je kat umah . xsangka lak hilang .

fon 2 sebenanye nak bagi pinjam kat Gadis coz dye tengah kekurangan henfon wat masa kini .
but papa pulak nak , so , Family First . sowy Gadis , kalo jumpe fon 2 , i bagi papa dolu . u pnye , next tyme kayh .

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Ratu Novella by The Fabulous Cats .

~FIN~

2 criticism:

gadis ~ said...

xpe , bg papa u..
family first..

Nazryn Mishar said...

huhu . memahami . ni yang sayang lebih ni .
muah2!