Dec 7, 2010

4 Ketumbit

ah . ade2 je saket ko kan NAZ .
saket pale lah , saket gigi lah , saket hati , selsema , demam dan berbagai2 lagi saket engkau ni .
n aku rase 1/5 blog ko ni sume pasal saket2 yang dah kaw alami sepanjang hidop .
haha . blog mane lagi yg cite pasal saket personally ? 
sangat sarkastik kan ! sila gelak sekarang .

aku benci saket . hey , sape xbenci saket kan ?
haha . mate ko sebelah bengkak lah NAZ .
skang ni , latest penyakit : Ketumbit .
aku xintai anak dara pown , apekan lagi mak dara dan mak janda .
ish , nape ade ketumbit ni entah . malas dah nak search kat Google nape tetibe jadi ketumbit ni .

sesetengah rakan cakap2 :
Apad : haha , mate bengkak , sure ni kene kencing shetan lah ni !
Anep : dah 2 , shetan 2 dah xtahan ngt , dye pancut je la mane sempat .

Pokjak : eh , dye pancut sendiri lah . mane ade shetan pancut .
Pokjak lagi : ko xcontrol **** ko mase kencing , sbb 2 lah memancut ke mata .

haha . mereka sangat pandai . menggunakan akal fikiran mida yang meluas bak Titanic .
haram sume nye , sorang pekena kan aku . next tyme , aku down kan korang sampai nanges !

abez exam nak jumpe Gadis , dengan mata begini .
harap dye masih sayang . 
 hey , aku siyez , jgn gelak dah . HAHA !
sowy , malam ni banyak bebel . tade gambo .

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Down by Jay Sean .

~FIN~

4 criticism:

gadis ~ said...

sayang kamu selamanya...

Nazryn Mishar said...

hehe . malu lah ..
eceh ~ gelabah lah NAZ !

anep said...

haha..
ngek..shuma shetan..
hahhaha

Nazryn Mishar said...

haha . betoi2 . shume shetan !