Dec 6, 2010

0 Glitterati

dah 2hari aku menghadap Football Manager 2010 .
sangat kuno . orang kat overseas sane sume dah maen FM 2011 .
web2 sume dah cakap yang FM ni banyak perubahan . hey ! saya nak game baru .
tapi exam belom tamat lagi . gimana yaa ?
haha . dah lah , lupekan . macam bese , intro saye pasal game , xpown pasal MAMA membebel .

tgh2 bowink smalam , saje je tgk Churp2 dari bloggie ni .
then link kan account Churp2 ngn Nuffnang .
pas2 , check kat Nuffnang , n skang ni account dah Glitterati beb !


but aku pown wonder y , nape dyorg bagi name Glitterati .
aku xpaham lah . so , aku pown mengada2 carik kat Wikipedia !
tapi Wikipedia suruh carik kat Wiktionary lak .
glitterati ni gabungan Goku ngn Gohan glitter ngn literati .
n dis is what ive got create !
 hey , so pinky kan ! haha . love it , love it !
so nak tw nape dyorang bagi name Glitterati , sebab dye nak kite jadi kaye !
kaye , raye , cerah mase depan . didunia dan di akhirat kelak !


then , aku pown mengade2 print screen supaya boleh belagak nak mampos ngn korang . haha !
print screen dari .
haha . saje nak tunjuk . mle2 mmg nak blagak . tapi Buffered Earnings baru enamposen .
malu2 ! okeh sume . click lagi banyak2 ads 2 eh !


dah dapat esaimen dari Churp2 ! nanti aku dapat duaposen , ley lah aku lanje korang aiskrim POP !

jom lah click yaa ! click salah satu . or kalo nak bagi lagi cepat kaye , click salah tiga skali !
selamat mencuba clicky-clicky !
click anda didahulukan dengan ucapan terima kasih dan kisz muah2 !


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Rocket by Yuna .


~FIN~

0 criticism: