Dec 5, 2010

3 Find His Friend

hai sume !
kawan siapa kite nak cari ?
jom kite ramai2 panggil Wonderpets . saya suke Tuck !
( Wonderpets2 , kami datang )
xpown panggil Dora The Explorer ngn Backpack nye yang menunjukkan jalan yg benar dan lurus .
( Backpack2 ~ Backpack2 ~)
n lastly , panggil si Blues dalam Blues Clues ngn Steve .
( sekarang kita perlukan ape ? Buku Nota ! )
haha . udah2 lah 2 jadi budak2 , ntah bile nak matang blogger sorang ni ntah .

hey , sume superhero kecik sekalian , saya kehilangan kawan kepada DSLR saya .
USB cable .
seharian saya cari USB ini , sampai xstdy .
padahal TAX paper ni 9Dis , MAMA pulak still membebel .
' bang , xbace buku ke ? balik ni nak exam lagi '
haha . ok MAMA , abang nak mule stdy lah malam ni tw . hee .

setelah mendapat bantuan dari si Blues , aku jumpe gak lah USB 2 .
aunty aku yang gune ni , dari pinjam dolu xdapat transfer gambo . coz aku xde memory laen slain Compact Flash yang beso gedabak n tade reader 2 . cyan lak .
mase amek dolu xtgk2 , then , cakap yang USB 2 hilang .
wahai makcik-ku , barang mahal cam2 , kite xkan hilangkan . kalo hilang pown , on the dot kite carik baru tw .

ok , sekarang kawan kepada camera itu sudah dijumpai . selesai masalah .
jumpe dalam almari baju . haha . ntah lah , mayb aku sorok dari sume orang dolu kowt .
punyelah xmaw orang laen pegang . bukan tamak , takut rosak lah ! haha .

masalah dah selesai . terima kasih kerana sudi membaca . hee !


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
(Everything I Do) I Do It For You by LeAnn Rimes ft. Kenny G .

~FIN~

3 criticism:

gadis ~ said...

ayok xtau , gasak kami bagitau cikgu !
( hagemaru )
;)

Nazryn Mishar said...

haha . u 2 hamtaro lah ~
bontot bintik oren yaa .
bukan ninja boy !

gadis ~ said...

xnk2 , nk hagemaru jgak :p