Dec 9, 2010

0 Dah Lepas

dah pown lepas azab seksa api neraka terhebat di sem 3 .
bende yang subjek kedua-terpaling-menyampah , TAX . haha .
penat lah jawab TAX , rase pening2 lalat , ntah , xpaham aku .
diberi mase 3jam utk menjawab mengarut . n i did it ! i love mengarut . HAHA .

Exam TAX , Tahap Kesukaran :
Susah
Susah
Susah
cuba maen tekan2 . ia xkan merubah pape . miahaha ! cube lah , cube lah .

aku rase soalan dua je yang aku boleh buat . 25 markah .
sbb aku mmg dari ari 2 dok mengadap tutorial ni . tapi ade 2 ayat yang aku garu2 ragu2 .
budak2 slalu cakap , 'ah , dah lepas , xyah engt . nnt mesti ade yang salah .'
tapi aku nak gak ! HAHA ! masih teserlah kedegilan mu .

'entertainment expenses : entertain CUSTOMER for non-sales .'
ok , nape aku pelik ? coz customer very related to sales . xde customer xde lah sales . kan ? xkan lah nak jual kat kucing . tapi kucing pown kalo dah beli barang , itu tipu lah ! HAHA .
tapi nape dye wat statement cam2 ? xpenah aku jumpe dalam past year camni . so , jwbnye , mmg aku hentam la .
ade kott . ko je yang x tengok NAZ .

'donation : donation to an approved instituition ( reciept is lost )'
aku faham tujuan pembuat soalan , nak bagi otak budak2 berpikir logically , critically , lovely and excitingly . coz mmg xdinafikan , mmg slalu gak lah company akn buat silap , hilang reciept lah , ape lah .
TAPI , AKU XPENAH JUMPE AYAT CAMNI .
hish , dem2 dem2 . cbe jgn susahkan kitorang score . buat ayat bese2 dah lah .
ceh , kalo senang , macam ley score ! gred C pown sume markah kesian .

ok . sekarang ni , TAX dah lepas . pe yang boleh aku kate , nak dapat C pown susah .
doakan saye . kalo nak doakan saye , click ads . HAHA !

Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Kepadamu Kekasih by M.Nasir ft. Jamal Abdillah and Hattan .


~FIN~

0 criticism: