Dec 29, 2010

0 Blog Review by Budak Nakal

baby , baby , baby ouhhhh ~
baby , baby , baby ouhhhh ~
sambil dengaq lagu Justin Bieber , buleh lah kita dok type2 . ni ada warning , entry ni aku cakap Kedah . orang Kedah jangan marah naih , aku ni dok main-main ja , nak masuk segmen . kena ah ikot cakap si yang hak wat segmen . cheq ada blogwalk smalam even tengah dok main What Berry Are You ni haa .
blog Lagenda Budak Nakai ada wat 1 segmen laa , ni ha nama dya , Segmen Menakaikan Blog : Blog Review by Encik Nakai .

dya ada letak syarat . 4 syarat ja . haa . 
Syarat kepala otak bejamboi dya .
 
1. Hangpa kena tahan mental

ha , kalau pasai blog review ni xpa la , buleeehh ja nak tahan mental , fizikal , zahir , batin , luaran , dalaman . suma buleeehhh laaa .

2. Aku akan review sekali dengan tuan blog

nak review cheq ? xpayah la , buat susah jaa . segan aku .

3. "Aku akn review secara jujur. Kalau aku rasa boleh di puji aku puji,kalau boleh di kutuk aku kutuk ".
nak review secara jujuq ? hak ni yang baguih sangat la ni , aku ni pun xramai dok follow ni ha . hang puji lah bebakoi2 , sampai agak2 aku angkat bakoi sendiri . kalo nak kutuk tu pun buleeehhh , tapi hang cover2 la cheq naih !

4. Buat kan entri pasai apa hangpa minat di review oleh aku dalam loghat kedah. Pas tu tinggalkan url entri hangpa kat komen .
aku mengaji kat UUM , Sintok, Kedah nun kat utara sana , buleh lah nak cakap Kedah sikit2 . ni nak habaq napa aku suka hang review blog aku . aku minat gila ah , hang follower beribu2 , dok review blog cheq yang xseberapa ni haa . bukan senang nak tengok orang follower beribu2 ni turun padang dok tengok ngn review blog murah cam cheq ni haa . bulehlah aku betoikan sikit apa yang xbetoi dalam belog ni .
plus , nnt follower hang dok baca review hang buat nnt , ley lah aku tambah sikit pageview ni . ada jugak yang hargai post2 yang cheq wat ni . haa , dasyat x aku cakap Kedah ? DAASYATTT !

tuuuu dyaaaaa . panjang lebaq aku cakap Kedah . berabuk dok cakap Kedah !
pas ni aku teruih la pegi blog dya balik , letak url entri aku ni .
aku letak header mini blog dya kat bawah ni haa .


Cheq Tekan2 Keyboard Sambil Mendengaq :
Higher dari Taio Cruz dok menari guling2 dengan Kylie Minogue .

~FIN~

0 criticism: