Dec 2, 2010

0 Melonjak

hey bloggers dan readers sekalian alam . hari ini ana sangat gumbira lahh .
sampai xley tido malam . guess what happen ? haha . 
dah dapat DSLR saya semula .
mane hilangnye camera itu sbelum ni ?
cam 2 xhilang , juz dipinjam oleh aunty tersayang .
sayang lah sangat .
giler kaw , 2bulan stengah tade camera . gile bowink dowh .
penah gak lah aku merengek2 sambil hentak2 kaki kat lantai .

next tyme mmg xbagi pinjam sape2 dah . even family sendiri , coz mmg kalo dah dapat , xreti nak pulang .
anep , ni gud news utk ko yang sentiasa mendambakan kaseh camera aku ni . haha .


there he is wif his owner . so cute kan !
maksud aku camera 2 yg kiut .
fuhh ! nasib baek sempat mengurangkan salah faham .
 
hey , cakap pasal owner2 ni , aku ade letak disclaimer kat atas 2 hah . nampak x ? nampak x ?
aku gantikan ngn tempat ads . much better dari letak ads kan ?
menyemak je ads ni . blogging bukan sbb nak dapat dwet pown , suke2 je .
plus , ini mengurangkan risiko difitnah dan disaman .
aku xpandai ngt english2 ni , so aku pown hentam je lah ape yang aku tw . 
grammar ke comprehension ke essay pe sume letak tepi . janji buat .
bagi sape2 nak tiru boleh , tapi jgn copy bulat2 . alter2 cket .
(alah , cam xbese tipu2 wat esaimen . padahal maen alter2 owg pnye je .)


Camera DSLR
Happy
jangan maen tekan2 , ia xkan merubah pape .

P.S :
hey , saye lom bagi name lagi kat camera ni .
suggest kan name . bg maskulin cket !


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Lucky by Jason Mraz ft. Colbie Caillat .

~FIN~

0 criticism: