Dec 11, 2010

0 Kegembiraan Habis Exam

hari ni , exam abez . aku hepy . gumbira dan sebagainya .
weyh , mood abez exam kowt . mestilah bebunga2 cinta . terasa macam nak becinta banyak2 . boleh kan Gadis ? wink , wink , wink !
okeh , malas nak citer pasal paper pagi tadi . sebab xpandai . xpandai jawab dan xpandai mengarut . ni memang subjek yang tidak boleh mengarut .
ah , biaq pi kat paper 2 lah . lantaq pi kat dya . malaih amek tw . tggu je result . okay ?

Kegembiraan Pertama
tiket to Bukit Jalil is dah beli . maksudnya aku dah beli tiket nak g Bukit Jalil . nak maen Hoki ngn Karam Singh kat sane . dolu Karam Singh maen position Goalkeeper . tengok je lah tangan dye yang senantiasa terangkat bila keluarkan pantun .  itu semua hasil tunjuk ajar coach Hoki Malaysia .
while wonder if Karam Singh maen Hoki lagi , mesti team kite dapat g Olympic 2012 London 
hey , bukan lah , itu semua adalah cerita fiksyen dari library otak NAZ yang beselerak . maen petik je .
maksud aku , bli tiket ke sana ni coz nak jumpe Gadis . nak lepak sane . jumpe kejap je jadi lah kan ? lepas rindu punye pasal . dah 2 bulan xjumpe . sampai sane plan pown xlagi .
biarkan takdir membawa kami . HAHA !

Kegembiraan Kedua
dari balik exam sampai lah pkol 8.30 tadi , aku dok maen Football Manager 2010 . habiskan Season 2010/2011 . dan dengan suka cita nya aku nak maklumkan , Cardiff City aku masuk EURO Cup ! hey , club miskin je kot ! ehem , tengoklah sape manager !
padahal kalo kalah Load Game smula . tiada istilah kalah dalam permainan ye adik2 sekalian !
haha . budak pompuan yang xtau pasal bola , kalo nak tw , sila search sendiri wahai peoples . 
okay ? the answers provided only on Google . not in your answer script or OMR paper .
miahaha . still ade exam mood . lupekan cepat .

Kegembiraan Ketiga
makanan adalah sumber penting dalam memastikan perut anda kenyang . bile perut dah kenyang , kite hepy .
so , conclusion yang aku buat kat atas 2 juz nak gtw yang aku hepy sebab aku dah makan malam .
miahaha . mudahkan buat post . juz dengan hanya mengarut2 , post ni jadi panjang . padahal baru 15 min dduk depan lappy , typing2 .

dats all folks ! daaaa .
 mood cartoon , blog dapat jam Disney .


Tappin' Lappy's Keyboard While Listening To :
Breaking Free by Zac Efron ft. Vanessa Hudgens .

~FIN~

0 criticism: